Här hittar du som bor i en hyreslägenhet hos Coronat Fastigheter information som rör din bostad.

På sidan Felanmälan hittar du värdefull information om hur du anmäler fel som rör ditt boende.

Du kan även anmäla fel till oss direkt från hemsidan. 

Under rubriken Vanliga frågor hittar du svaren på de frågor vi oftast får till vår kundtjänst.

Vi även samlat efterfrågad information under Hyresgästinformation A-Ö. Här kan du bland annat läsa om TV, telefoni och internet, få skötseltips för lägenheten, veta hur du sorterar ditt avfall, se trivselregler för tvättstugan och mycket mer.

  • Felanmälan

    Har du problem med något i din lägenhet eller lokal? Gör en felanmälan här.

  • Vanliga frågor

    Hyresgästinformation A-Ö. Här hittar du information om allt som rör din lokal eller lägenhet.

  • Kontakta oss

    Hittar du inte svar på dina frågor här på sidan? Klicka här för att komma i kontakt med oss!

CORONAT SVERIGE AB
Postadress
Coronat Sverige AB
Box 1508, 183 15, Täby
Fakturaadress
Coronat Sverige AB
Box 1508, 183 15, Täby
Besöksadress
Coronat Sverige AB
Porsvägen 2
776 32, Hedemora
Organisationsnr.
559107-7341
Bankgiro
665-3521
KONTAKTA OSS
Kundtjänst / felanmälan
Tel: 0225-103 00, mån–fre, kl 09.00–17.00
Epost: felanmalan@coronat.se
Telefonväxel
0225-103 00
Betalningsärenden
Tel: 0225-103 00, mån–fre, kl 09.00–17.00
Epost: info@coronat.se
E-postadress
info@coronat.se