CORONAT SVERIGE AB
Postadress
Coronat Sverige AB
Box 1508, 183 15, Täby
Fakturaadress
Coronat Sverige AB
Box 1508, 183 15, Täby
Besöksadress
Coronat Sverige AB
Porsvägen 2
776 32, Hedemora
Organisationsnr.
559107-7341
Bankgiro
665-3521
KONTAKTA OSS
Kundtjänst / felanmälan
Tel: 0225-103 00, mån–fre, kl 09.00–17.00
Epost: felanmalan@coronat.se
Telefonväxel
0225-103 00
Betalningsärenden
Tel: 0225-103 00, mån–fre, kl 09.00–17.00
Epost: info@coronat.se
E-postadress
info@coronat.se

Har du problem med något i din lägenhet eller lokal?

Gör en felanmälan här i formuläret nedan.

 

Vid akuta ärenden: Kontakta oss på jourtelefon 0225-103 00

Tips för snabb hantering

För att vi ska kunna åtgärda felet effektivt underlättar det om vi har alla uppgifter som behövs redan från början.​

  1. Beskriv felet detaljerat.

  2. Uppge namn, gatuadress, våningsplan och lägenhetsnummer eller vilket utrymme det gäller.

  3. Uppge vem som släpper in teknikern eller om hyresvärden kan gå in med huvudnyckel.

  4. Uppge namn och telefonnummer på den som anmäler felet.

  5. Uppge till vilken e-postadress och telefonnummer återkoppling kan ske.

 

När kommer åtgärd ske?

Felanmälningar prioriteras olika beroende på vad det är för fel. Ärenden som kan orsaka skada för person eller fastighet prioriteras alltid högst. Vid skada kommer en tekniker ut snarast för att antingen åtgärda på plats, beställa reservdelar eller tillkalla expertis. Vi arbetar alltid för att kunna hjälpa er så snart som möjligt.

Formulär för felanmälan

Klicka på knappen nedan för att komma till felanmälan.